Konu
Palantir (PLTR) hakkında
07-12-2023, 10:28:34
#1
Aslan
Merhabalar, Palantir (PLTR) hissesini alan var mı? 17.13 lerde şuan. Bu hisse hakkındaki düşünceleriniz neler?