• 27-11-2023, 14:53:59
    #1
    tl de değeri ve alım gücü düştüğü için parayı değer kaybetmeksizin nerede tutarız?
    not: borsa ve kripto hariç
    not2: uzun vade
  • 27-11-2023, 14:54:56
    #2
    Ben altın ve döviz alıyorum
  • 27-11-2023, 14:57:49
    #3
    Altın, gümüş. YTD.
  • 27-11-2023, 15:00:00
    #4
    Ben gümüşü tercih ettim. Gramı 10-11 TL'ydi aldığım zamanlarda. O kadar unuttum ki, aylardır girip bakmam ne kadar şu an gramı diye.
  • 27-11-2023, 15:01:05
    #5
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gümüşü tercih ettim. Gramı 10-11 TL'ydi aldığım zamanlarda. O kadar unuttum ki, aylardır girip bakmam ne kadar şu an gramı diye.
    23,532 şuanda
  • 27-11-2023, 15:03:58
    #6
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben altın ve döviz alıyorum
    ne tür döviz euro dolar vs
  • 27-11-2023, 15:06:31
    #7
    Doların da bir enflasyonu olduğu için, altın en mantıklısı görünüyor. Mert Başarın'ın videolarını tavsiye ederim. Bu arada; halka arzlar, yatırım fonları iyidir. Uzun vadede daha fazla kazandırır.
  • 27-11-2023, 15:10:55
    #8
    Yapabiliyorsan ticaret yap.
    Ne alırsan al fiyat hep aynı kalır.
    Bugün atıyorum 1000 dolar alsan, yarın yine 1000 doların olacak. Yani paran artmayacak.
    Ama gidip bir su alsan yarın 1,25 TL satarsın paran artar...
  • 27-11-2023, 15:13:22
    #9
    Tether (USDT)