Doların da bir enflasyonu olduğu için, altın en mantıklısı görünüyor. Mert Başarın'ın videolarını tavsiye ederim. Bu arada; halka arzlar, yatırım fonları iyidir. Uzun vadede daha fazla kazandırır.