Bildiginiz gibi mevduat faizleri oldukca yukseldi fakat yine de enflasyon karsisinda parayi faize tutarsak paramiz erimeye devam ediyor. Su anda tasit kredisi cekip, kredi taksitlerini faize odetmekle alakali dusunceleriniz nedir? Araba almis olacagimiz icin arac fiyatlari enflasyonla da artacagi icin ne derece enflasyondan korumus oluruz varligimizi?
Ornegin Kuveyt Turkten 300 bin TL 36 ay vadeli tasit kredisi alip 2014 model taksi cikmasi bir fiat linea veya dacia sandero alabiliriz.

Denizbanktaki 500 bin TL mevduat ile odetebiliriyoruz

Sadece fikir olarak... + ve - leri nedir? Neler dusunuyorsunuz?