Çok tehlikeli derim.Aracın bakımı,arızası da var.Ayrıca o kadar krediyi banka vermiyor.Tahtada o şekilde veririz diyor ama çekmek iste 100 bin sor verir.Çekebilen varsa altına,dövize yatırsın çünkü 2024 yılı altın yılı olacak herhalde.Seçimde kadar baskılamaya devam.Baskılaya baskılaya ancak 50 kuruş arttı dolar.Sıkı takip edin her gün çok ufak artıyor.İnsanların gözüne sokmadan medyada yer vermeden tutabildikleri kadar turıyorlar.

Borsa tavsiye etmiyorum.Borsaya kredili girilmez.Giren varsada %100 batar