En sonunda karar aldığım tek stratejiyle trade etmeye başlıyorum..
Konuyu aslında kendime hem motivasyon versin diye,hemde bir günlük olsun diye açıyorum..
Tüm aldığım işlemleri kapatınca, Kar-Zarar olarak paylaşacağım..
Sadece İndex trade ederek (Haftada 1-3 arası) nereye kadar gidebileceğimi görmek istiyorum..
Hakkımızda hayırlısı olsun..
Başlangıç bakiyem;
