Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Metatrader4 den mi trade yapacaksın hocam YouTube da yabancı bir kanal gördüm arayüz benziyor ondan sordum
Aynen,kurum olarak yabancı bir firma ile çalışıyorum