Yıllardır borsa ve kriptoda onlarca strateji ve teknikle trade aldım..
En sonunda karar aldığım tek stratejiyle trade etmeye başlıyorum..
Konuyu aslında kendime hem motivasyon versin diye,hemde bir günlük olsun diye açıyorum..
Tüm aldığım işlemleri kapatınca, Kar-Zarar olarak paylaşacağım..
Sadece İndex trade ederek (Haftada 1-3 arası) nereye kadar gidebileceğimi görmek istiyorum..
Hakkımızda hayırlısı olsun..
Başlangıç bakiyem;