• 26-10-2023, 16:18:39
    #1
    Merhaba TABGD neden alış emri veremiyorum daha doğrusu veriyorum ama BİST’e iletildi yazıyor
  • 26-10-2023, 16:19:36
    #2
    Tavandan acıyor ondan alım yapılmaz
  • 26-10-2023, 16:20:50
    #3
    🔎 WhoisTR.net
    Alım yapması için satış olması lazım, tavan bozana kadar satış olmaz, alamazsınız diye düşünüyorum.
  • 26-10-2023, 16:22:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba TABGD neden alış emri veremiyorum daha doğrusu veriyorum ama BİST’e iletildi yazıyor

    kardeş belli ki borsada yenisin....

    almak istediğin kağıt daha dün borsada onaylanıp bugün işlem gördü. sonuç olarak halka arz bir kağıt

    halka arz kağıtları ortalama 7 günde alamaz satamazsın. bu sepeble 3 günlük talep toplama yapıyorlar. o zaman almalıydın

    hangi kağıt olursa olsun %10 şekilde tavan yaptığında gün içinde işlem yapamazsın.

    şuan hangi uygulama-platformdan işlem girersen gir , alamazsın satamazsın.

    7 gün sonrasında satışa emir verildiğinde alıp-satarsın.

    hangi kağıt olursa olsun tavan yapmış bir kağıdı gün içinde alamazsın, eğer %10 'un altında bir çıkış yaparsa gece varolan yüzdelikten bir tık üste alış emri vererek alırsın , onu da bist onaylarsa
  • 26-10-2023, 16:37:24
    #5
    Senin alman jcin birilerinin de satması lazim. Yuzde %10 tavsn giderken kimse satmaz. Ha evet az fa olsa satan olur ama oncelik senin degil.
  • 27-10-2023, 03:42:08
    #6
    Borsanın ilk kuralıdır alan yoksa satamazsın, Satan yoksa alamazsın.

    Tavanda 2 milyon lot bekliyor demek, 2 milyon hisse alınmak için sisteme girilmiş. ama alıcı olmadığından alıcı bekliyor demek.