netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba TABGD neden alış emri veremiyorum daha doğrusu veriyorum ama BİST’e iletildi yazıyor

kardeş belli ki borsada yenisin....

almak istediğin kağıt daha dün borsada onaylanıp bugün işlem gördü. sonuç olarak halka arz bir kağıt

halka arz kağıtları ortalama 7 günde alamaz satamazsın. bu sepeble 3 günlük talep toplama yapıyorlar. o zaman almalıydın

hangi kağıt olursa olsun %10 şekilde tavan yaptığında gün içinde işlem yapamazsın.

şuan hangi uygulama-platformdan işlem girersen gir , alamazsın satamazsın.

7 gün sonrasında satışa emir verildiğinde alıp-satarsın.

hangi kağıt olursa olsun tavan yapmış bir kağıdı gün içinde alamazsın, eğer %10 'un altında bir çıkış yaparsa gece varolan yüzdelikten bir tık üste alış emri vererek alırsın , onu da bist onaylarsa