• 01-09-2023, 16:03:27
    #10
    Gıpta sanırım kurumlara özel lot ayırmıyor, herkes eşit pay alacak. Güzel tavan serisi gelebilir çorbacı ky sayısı az olursa.
  • 01-09-2023, 16:04:46
    #11
    Tarkim evladiyelik bir hisse senedi. Alabildiğinizi alın, üstüne ekleyin. Aynısını Çelebi için de söylemiştim. 450 küsürlere düşmüştü şimdi 850 bandında.
  • 01-09-2023, 16:05:12
    #12
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kuzuda çalıştım cumhurbaşkanın eşine ait bir firma olduğunu öğrendim ünlü kişiler gelirdi o yüzdem o günden bu yana sevmiyorum o firmayı.
    tarkimden umutluyum
    anladım hocam. tarkimden 5 lot verseler bile güzel kar ederiz diye düşünüyorum hayırlısı
  • 01-09-2023, 16:22:34
    #13
    3 halka arzdan 4 bin TL aldım şuan kâr
  • 01-09-2023, 16:24:33
    #14
    bugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam. tarkimden 5 lot verseler bile güzel kar ederiz diye düşünüyorum hayırlısı
    3 lot alırsak öpüp başımıza koyalım hocam. Gerçekten güzel bir firma. 1 haftalık tavan serisinden sonra hergün emir gireceğim almak için. Düşük fiyatlarda tavan serisi bozacağını düşünmüyorum ama umarım bozarda alabiliriz birşeyler.