obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kuzuda çalıştım cumhurbaşkanın eşine ait bir firma olduğunu öğrendim ünlü kişiler gelirdi o yüzdem o günden bu yana sevmiyorum o firmayı.
tarkimden umutluyum
anladım hocam. tarkimden 5 lot verseler bile güzel kar ederiz diye düşünüyorum hayırlısı