anladım hocam. tarkimden 5 lot verseler bile güzel kar ederiz diye düşünüyorum hayırlısı
3 lot alırsak öpüp başımıza koyalım hocam. Gerçekten güzel bir firma. 1 haftalık tavan serisinden sonra hergün emir gireceğim almak için. Düşük fiyatlarda tavan serisi bozacağını düşünmüyorum ama umarım bozarda alabiliriz birşeyler.