Endişe etmeyinnn,
Yarın detaylar muhtemelen şöyle olur;
1 milyon tl yatıracaksın, 3 yıl kalma sözü vereceksin derler
Ve konu kapanır.
Sizce Bu Plan Tutar Mı ?
36
●1.453
- 20-12-2021, 23:34:35Fazla para basmak ekonomi mahvedecektir bunu bilmeyen yok. Mevduat dolar yükselmediği için en fazla %20 getiri sağlayacaktır. Enflasyon ise uçuşa geçecektir. Bu benim düşüncem.jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, Faiz lobisi bu işten zararlı çıkacak gibi. Ancak yurt dışında parası olan büyük firmalar bu işi sabote edebilir gibi geliyor.provenzano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptıda işletebilecek mi emin değilimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2021, 23:37:35ben bilmem yatırımımı yaptım zararım karşılansınmersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir de acaba alış fiyatından mı satış fiyatından mı makas malum çok oluyor bazı bankalarda
ErkanAranci bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 20-12-2021, 23:39:37Geçici çözümler bunlar. Hazineye ekstra yük biner ayrıca 2022 bütçe planlamasında bunun için ayrılan herhangi bir bütçe yok. Ödeyeceği parayı karşılayamayacak duruma geldiğinde para basar ve sonsuz bir döngüye girer. Bu da hiperenflasyonu getirir.

