Böyle bir sistem olamaz olmamalı. İktidar kontrolden çıkmıştır. Para basmaktan okadar enflasyon artarki venezuella style oluruz
Fazla para basmak ekonomi mahvedecektir bunu bilmeyen yok. Mevduat dolar yükselmediği için en fazla %20 getiri sağlayacaktır. Enflasyon ise uçuşa geçecektir. Bu benim düşüncem.
Hocam yani reis diyor ki ben yeni ekonomik modele geçişi tamamlayana kadar hem faiz indirimi sözümden dönmem, hem de faiz lobisinin istediğini bu şekilde veririm ki döviz kurları bu kadar manipüle edilmesin. Ki şuanki duruma göre biraz başarılı da görünüyor.
Evet, Faiz lobisi bu işten zararlı çıkacak gibi. Ancak yurt dışında parası olan büyük firmalar bu işi sabote edebilir gibi geliyor.
Yap işlet devret misali
Yaptıda işletebilecek mi emin değilim