Fazla para basmak ekonomi mahvedecektir bunu bilmeyen yok. Mevduat dolar yükselmediği için en fazla %20 getiri sağlayacaktır. Enflasyon ise uçuşa geçecektir. Bu benim düşüncem.
Evet, Faiz lobisi bu işten zararlı çıkacak gibi. Ancak yurt dışında parası olan büyük firmalar bu işi sabote edebilir gibi geliyor.
Yaptıda işletebilecek mi emin değilim
ben bilmem yatırımımı yaptım zararım karşılansın

bir de acaba alış fiyatından mı satış fiyatından mı makas malum çok oluyor bazı bankalarda