• 22-03-2021, 16:44:58
    #1
    Birevimde ayrılınca çalışma bedelini geri almanın bir yolu var mıdır ?
  • 22-03-2021, 16:45:34
    #2
    Hayır sözleşmede var zaten alınamayacağını belirten madde.
  • 22-03-2021, 16:55:07
    #3
    o parayı alamazsınız sanırım.
    verdiğiniz parayı alırsınız.
    büyük ihtimalle sözleşme içerisinde "hizmet bedelinin geri alınamayacağı " ile ilgili bir madde vardır.
    alamazsınız sanırım.

    https://www.sikayetvar.com/birevim/iade buradan bakabilirsiniz, burada baya kişinin ağzı yanmış sanırım.


    sizin verdiğiniz o hizmet bedelini otursalar da çalıştık diyerek ve hakettik diyerek iade etmezler.
    hukuki boyutunu bilmiyorum, sözleşme nüshasını rica edin ya da müşteri hizmetlerini arayarak daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • 22-03-2021, 17:02:48
    #4
    Örneğin 18.000tl ücret ödediyseniz bu hakkınızı başkasına 10.000tl gibi rakamlara devredebilirsiniz. 8.000tl zararınız olur ama en azından 10.000tlnizi kurtarmış olursunuz.
  • 03-05-2021, 11:12:28
    #5
    Verilmemiş hizmet karşılığında ücret alınamaz. Sözleşmelerin iyiniyet ve ahlâk kurallarına aykırı hükümleri yok farzedilir. Yerinizde olsam dava açar, hakkımı ararım.
  • 03-05-2021, 11:26:47
    #6
    birevim babam girdi ana paramızı geri almak istedik hala bekliyoruz, 4 ay ileri attılar bakalım 4 ay sonunda alacakmıyız.
  • 06-05-2021, 10:45:48
    #7
    Delete...! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birevim babam girdi ana paramızı geri almak istedik hala bekliyoruz, 4 ay ileri attılar bakalım 4 ay sonunda alacakmıyız.
    bana da öyle yaptılar en son dayanamadım aradım bağırdım saydım sövdüm ağzıma ne geliyosa söyledim ertesi gün parayı yatırdılar yoksa 3 ay daha beklicektim
  • 09-05-2021, 15:36:30
    #8
    Ben geri aldım ama ev çıkınca veriyorlar ev çıkmadıysa vermiyorlar diye biliyorum şikayetvara yazın oraya çok dikkat ediyorlar.
  • 09-05-2021, 19:21:45
    #9
    Gold üye
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verilmemiş hizmet karşılığında ücret alınamaz. Sözleşmelerin iyiniyet ve ahlâk kurallarına aykırı hükümleri yok farzedilir. Yerinizde olsam dava açar, hakkımı ararım.
    Arkadaşım Fuzulev'de bu hükümler üzerinden dava açtı. Dava 2 yıl sürdü ve mahkeme hizmet bedelini Fuzulev'den alamazsanız sözleşme açık dedi. İtiraz etti oradan da sonuç çıkmadı. Ayrıca her 2 tarafın mahkeme masraflarını da arkadaşa ödettirdiler. Kısacası bu adamlar sözleşmeleri hazırlarken deli gibi üstlerinden geçip , bir çok avukat bürosuyla çalışıyorlar. Almanız mümkün değil.