mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verilmemiş hizmet karşılığında ücret alınamaz. Sözleşmelerin iyiniyet ve ahlâk kurallarına aykırı hükümleri yok farzedilir. Yerinizde olsam dava açar, hakkımı ararım.
Arkadaşım Fuzulev'de bu hükümler üzerinden dava açtı. Dava 2 yıl sürdü ve mahkeme hizmet bedelini Fuzulev'den alamazsanız sözleşme açık dedi. İtiraz etti oradan da sonuç çıkmadı. Ayrıca her 2 tarafın mahkeme masraflarını da arkadaşa ödettirdiler. Kısacası bu adamlar sözleşmeleri hazırlarken deli gibi üstlerinden geçip , bir çok avukat bürosuyla çalışıyorlar. Almanız mümkün değil.