• 29-04-2020, 21:01:02
    #1
    Merhabalar SOKM hissesini takip eden var mı düşünceleriniz nelerdir ? Bugün 11.90'dan alım yapmıştım 11.55'e kapattı yarın yükseliş bekliyorum benim gibi bekeleyen var mı bu hisseyi.

    Not : Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 29-04-2020, 21:12:17
    #2
    hocam sabredersen kazanırsın.bendede migros var.26.50 maliyet.18lere düştü.şimdi 30.30..
  • 29-04-2020, 21:15:51
    #3
    SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sabredersen kazanırsın.bendede migros var.26.50 maliyet.18lere düştü.şimdi 30.30..
    Hocam açıkçası gıda sektorunda bi artış bekliyorum tekrar yukselceğine inanıyorum dediğiniz gibi bu işin sırrı sabır bence
  • 30-04-2020, 01:09:47
    #4
    8 yada 8,5 TL sınırlarına gelecektir. Tahta yapıcısı sinekten yağ çıkartan birisidir. Yükselse bile genelde akşamları eksiden kapatıyor. Hele ki bilanço döneminde zarar açıklaması beklenen marketlerden birisi zarar açıklarsa 5 - 6 TL seviyelerine gelecektir.

    Y.T.D.

    ...
  • 30-04-2020, 01:52:39
    #5
    Şok bu fiyatlardayken 5 TL' ye kadar düşüp geri geldi. Biraz gerileme yaparak tekrar artacağını düşünüyorum. İçinde bulunduğumuz dönem en çok market ve gıda üreticilerinin hisselerine yaradı.
  • 30-04-2020, 02:26:02
    #6
    CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şok bu fiyatlardayken 5 TL' ye kadar düşüp geri geldi. Biraz gerileme yaparak tekrar artacağını düşünüyorum. İçinde bulunduğumuz dönem en çok market ve gıda üreticilerinin hisselerine yaradı.
    Aynı görüşteyim hocam özellikle yarın güzel bi artış beklemekteyim.
  • 01-05-2020, 01:58:24
    #7
    Uzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı görüşteyim hocam özellikle yarın güzel bi artış beklemekteyim.

    Yarın borsa kapalı hocam pazartesine Allah kerim

    Takip edebileceğiniz hisseler de

    Pegasus - Thy - RTA - MPark - Konya Çimento - Anel ( uzun vadede araplarla bir elektirik anlaşması yaptılar kap bekleniyor baya yüksek bir mebla )

    yatırım tavsiyesi değildir....
  • 01-05-2020, 15:06:03
    #8
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 yada 8,5 TL sınırlarına gelecektir. Tahta yapıcısı sinekten yağ çıkartan birisidir. Yükselse bile genelde akşamları eksiden kapatıyor. Hele ki bilanço döneminde zarar açıklaması beklenen marketlerden birisi zarar açıklarsa 5 - 6 TL seviyelerine gelecektir.

    Y.T.D.

    ...
    üstad konu dışı olacak biraz maalt'dan devam mı?
  • 01-05-2020, 20:36:01
    #9
    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad konu dışı olacak biraz maalt'dan devam mı?
    64 den Maaltı aldım Şuan 76.. Pazartesi 83 TL Olacak O Zaman Satacağım.

    Zarar Açıklaması Bekleniyor Oteller Kapalı Patron Yükseltiyor Hisseyi Yukardan Vuracaklar Ben 83 TL olursa Pazartesi Kaçarım. Olmazsa 78-79 dan veririm.

    Y.t.d