Merhabalar SOKM hissesini takip eden var mı düşünceleriniz nelerdir ? Bugün 11.90'dan alım yapmıştım 11.55'e kapattı yarın yükseliş bekliyorum benim gibi bekeleyen var mı bu hisseyi.

Not : Yatırım tavsiyesi değildir.