• 18-03-2019, 18:17:48
    #1
    Yatırım tutarımız 5000 dolar olup kaldıraç major paritelerde 1:20 minor ve egzotiklerde 1:10 kullanarak günlük işlem ile ne kadar kazanç elde edecceğiz??

    Bu başlık altında ekran görüntüleri ile açtığımız ve kapattığımız işlemleri paylaşacağım.

    Forex bir kumar değildir. İşlem yapan kişi kumara çevirir. Forex gibi kaldıraçlı piyasalarda makul hacim stop ve kar ile düzenli kazanç elde etmek mümkündür. Kazanan yatırımcı neden bu kazançlarını birileri ile paylaşsın diyenler olabilir. Kendi sermayemiz belirli bir sınırdadır. Ayda %5 ile %20 arası kazanç elde edilirken yatırım sermayesinin büyümesi daha büyük kazançları getirecektir.

    Biz kesinlikle hesap yönetmiyor sinyal satmıyoruz.

    Biz sadece sizlere paritelerde beklediğimiz hedefleri paylaşıyor olacağız. Detay için pm veya mail gönderebilirsiniz.

    forexcfdsinyal@gmail.com

    İlk işlemimiz açıklaması

    USDCAD günün en yüksek noktası 1.3346'da şu anda 1.3336'dan işlem görüyor. Major parite olduğu için kuralımıza göre maximum 1 lot pozisyon açabiliriz.

    https://hizliresim.com/ADM5Wz

    1,3336'dan 0.5 lot SELL işlemi açıyoruz. Ek işlem açabiliriz. Stop 1.3415'dir.

    Pozisyonun durumuna göre bu sayfayadan ekleme yapacağız.



    USDCAD işlemim devam ediyor. 1.33'ün altına gün içi ineceğini düşünüyorum. 1.31 kar al noktam
    Şu an ek işlem almıyorum. Piyasa gelişmelerine göre diğer paritelerde fırsat görürsem değerlendirmeye çalışacağım.
  • 19-03-2019, 21:08:04
    #2
    dün 1.333 ve 1.336 arasında usdcad satış pozisyonu almıştım gün içi 1.3255e kadar inen kurda birkaç poziayonu kapattım bir kısım pozsyon devam ediyor

  • 21-03-2019, 10:04:03
    #3
    Dolar türk lirasında 5.44'den alıma geçtim hedefim 5.7'li seviyeler
  • 22-03-2019, 12:08:07
    #4
    Dolar 5.55e yükseldi
    Dolarları tutmaya devam ediyoruz


    Dolar neden yükseldi?




  • 24-03-2019, 14:08:27
    #5
    Cuma günü dolar neden yükseldi ? Ekonomik- siyasi sorunlar ile yükseldi. Teknik analiz ile düşüş arar isek #usdtry haftalık periyotla analiz eden bir analist kademeli olarak 6.12 ve 6.5'e kadar yükselişin devamını söyler.

    Günlük periyot ile bakar ise 5,47'e kadar gerileme olabilir düşüncesinde olacaktır. Ama yükseliş teknik nedenlerle deil temel sorunlarla gerçekleştiği için 5,703 - 5,65- 5,56 seviyelerini destek tespit eder düşüşün kalıcı olmayacağını savunur.

    Merkez bankasının VİOP'ta #dolar satıp #türklirası alması yanında satış ( sell) işlemi yapması bence tamemen göstermeliktir. Takaslardan yola çıkarak yaklaşık mart vadeli sözleşmede 130 milyon TL zararda olduğunu tahmin ediyorum. Ortalama satış fiyatı 5.4 toplam lot 400 bin civarı olduğunu varsayarak.

    Tabi bu benim tahminim.

    Bundan sonraki süreçte dolar kalıcı bir şekilde 5,7'in üzerinde fiyatlanma yapacak.

    Merkez Bankası neden VİOP'ta işlem yapıyor. Boş yere mi ? Bunu açıkcası bilemiyorum. Eğer merkez bankası viop ile kuru düşüreceğini zannediyorsa çok büyük YANLIŞ yapıyor.

    Döviz kurlarına müdahele etmek için birçok seçeneği var iken bu yöntemi kime ne fayda sağlayacak ?

    Döviz fiyatları büyük fiyat sağlayacılar tarafından döviz ekranlarına aktarılıyor.

    Reuters,bloomberg , ICAP gibi...JP Morgan Bank of america barclyas gibi bankalar ve bazı holdingler ( yabancı ) fiyatları yükselip düşürecek güce sahiptir.
  • 26-03-2019, 13:42:50
    #6
    Swap ne demek ? Bunu bilmeden yorum yapmak yanlış kararlar aldırır. Adamlar açık bir şekilde geceleri Dolar alıp Türk Lirası taşımanın maliyeti ne olursa olsun USD/TRY alım yapmak istiyorum demek istiyor. Yani kriz daha büyük noktaya gelecek.
    Mantıklı bir yatırım mı ? Kısa süreli düşününce elbette değil. Ama uzun vade düşündükleri gibi siyaset ve ekonomik şekillenirse mantıklı yatırım deriz.
    5.5’den kurda alıma geçen bir yatırımcı 1M aldığını varsayar isek 5.6 olduğunda 100k kar elde edecektir. Gün içi bu işlemi kapatmaz ise yaklaşık 400 puan maliyetle taşımış olur.
    Yani bugün 5.5’den alan bir yatırımcı haftaya Salı gününe kadar pozisyonu kapatmaz ise maliyeti yaklaşık 5.54’e yükselmiş olur.
    Swap en basit hali bu ÅŸekildedir. Bundan sonra ne olur peki?
    Şu anda günlük swaplar %200 civarında ama 1 yıl vadeli swaplar %30’dadır.
    Yani birileri EUR/TRY GAU/TRY Garanti Bankası , Türk hava yolları, Halk Bank gibi GARAN THYAO HALKB gibi türk lirası cinsi varlıklarda sürekli al-sat yapıyor.
    Günlük swap ödemeyenler hangi strateji üzerine alım-satım yapıyorlar diyenler olacaktır. Nerede işlem yapıyor bu adamlar diyenlerde olacaktır.
    Bunları merak edenler mail veya twitterdan iletişime geçebilirler.
    https://twitter.com/Alprkrkmz
  • 26-03-2019, 17:55:56
    #7
    seçim sonrası için öngörünüz nedir dolar/tl için
  • 26-03-2019, 20:09:13
    #8
    Seçim sonrası orta vade 6ın üzeri olur yönünde bekliyorum
    Elbette fiyatlar aşırı inip çıkar gün içinde ama bir düzene girer