"Ben, erkek olsun, kadın olsun, sizden, hiçbir çalışanın amelini zayi etmeyeceğim" Sizin gibi çalışanların emekleri boşa çıkmayacaktır. Kolaylıklar dilerim.
"Ben, erkek olsun, kadın olsun, sizden, hiçbir çalışanın amelini zayi etmeyeceğim" Sizin gibi çalışanların emekleri boşa çıkmayacaktır. Kolaylıklar dilerim.
Şu fırının resmini koy usta
Hocam mobil deyim isterseniz WhatsApp dan atayım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:08:34 -->-> Daha önceki mesaj 14:05:45 --
Dostum Allah yolunuzu, umudunuzu, emeğinizi açık etsin... İnşallah aynı düzende de devam eder... İnsanın kendi emeğiyle yaptığı kazandığı şeyler kadar güzel birşey yok.Biz üstümüze düşeni yapıp gerisine hayırlısı dersek zaten herşey olacaktır...
Ticarette sıfır çok büyük bir değerdir bilenler bilir, maceranın sonunun güzel bitmesine çok sevindim, Allah herkesin emeğinin karşılığını bol rızıkla versin inşAllah.