"Ben, erkek olsun, kadın olsun, sizden, hiçbir çalışanın amelini zayi etmeyeceğim" Sizin gibi çalışanların emekleri boşa çıkmayacaktır. Kolaylıklar dilerim.
Şu fırının resmini koy usta
Hocam mobil deyim isterseniz WhatsApp dan atayım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:08:34 -->-> Daha önceki mesaj 14:05:45 --
Maşallah. 3 yıldır Elazığ'dayım, hangi fırın bu uğrayalım. O iTrader sayısı bilinçli mi orada bırakıldı
Rızaiye mahallesi tahtalı cami yani hocam turuncu fırın

çayımız yok ama kahvemiz bol yolunuz düşerse basım üstüne
23 olsun bizim olsun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:12:50 -->-> Daha önceki mesaj 14:08:34 --
Helal olsun ben daha adsense alamadım evi bırak
Hocam istedikten sonra yapılmayacak hiç bir şey yoktur. Rabbim gönlünüze göre versin