metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Ben, erkek olsun, kadın olsun, sizden, hiçbir çalışanın amelini zayi etmeyeceğim" Sizin gibi çalışanların emekleri boşa çıkmayacaktır. Kolaylıklar dilerim.

Şu fırının resmini koy usta
Hocam mobil deyim isterseniz WhatsApp dan atayım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:08:34 -->-> Daha önceki mesaj 14:05:45 --

GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah. 3 yıldır Elazığ'dayım, hangi fırın bu uğrayalım. O iTrader sayısı bilinçli mi orada bırakıldı
Rızaiye mahallesi tahtalı cami yani hocam turuncu fırın çayımız yok ama kahvemiz bol yolunuz düşerse basım üstüne

23 olsun bizim olsun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:12:50 -->-> Daha önceki mesaj 14:08:34 --

xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal olsun ben daha adsense alamadım evi bırak
Hocam istedikten sonra yapılmayacak hiç bir şey yoktur. Rabbim gönlünüze göre versin