• 14-08-2015, 20:14:27
    #10
    yaklaşık 6 milyar kar elde ettim.aylar önce dolar düşükken herkese dolar almasını söylemiştim.
  • 15-08-2015, 03:10:16
    #11
    1 hafta önce 1000 dolar bozduran babam ve elindeki parayi 1 ay önce dolara çevirmeyen yine babam yaklaşık 1 hafta önce 171 tl ye getirttiğim cıhaz şuanda 200 ü zorluyor Allah yardım etsin.
  • 15-08-2015, 20:22:09
    #12
    Pazarteside akp ve mhp gorusmesi var olumlu bir sonuc cikacagini sanmiyorum 2.9~ kusurlari gorebilir. Secim karari alinirsa dahada firlar gibime geliyor.
  • 15-08-2015, 22:09:58
    #13
    ya benim sevindiğim kısım AKP-CHP olursa yada AKP-MHP olursa dolar çok aşağı yöne inecekti
  • 15-08-2015, 22:17:14
    #14
    3 TL'yi göreceğini düşünüyorum, öğrenci bütçesi ne kadar yeterse Dolar-Euro-Sterlin yatırımı yapmayı düşünüyorum
  • 15-08-2015, 22:39:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bencillik başa bela.
  • 16-08-2015, 04:14:45
    #16
    bu durumda dolar alınırmı alınmazmı
  • 16-08-2015, 05:38:37
    #17
    2.77 civarlarındayken bayağı dolar bozdurmuştum. Koalisyon oldu olacak, dolar düşecek diyerek ve sonuç; utanmasa 3 TL'yi bulacak. Şansa bak be.
  • 16-08-2015, 13:07:48
    #18
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.77 civarlarındayken bayağı dolar bozdurmuştum. Koalisyon oldu olacak, dolar düşecek diyerek ve sonuç; utanmasa 3 TL'yi bulacak. Şansa bak be.
    Aynı durumdayım seninle