robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.77 civarlarındayken bayağı dolar bozdurmuştum. Koalisyon oldu olacak, dolar düşecek diyerek ve sonuç; utanmasa 3 TL'yi bulacak. Şansa bak be.
Aynı durumdayım seninle