• 27-03-2015, 23:12:44
    #1
    Dostlar, bu konuya daha önce ilgi duyup araştırma yapan var mı? İnternette hep haber niteliğinde bilgiler yer alıyor. Hiç bildiğiniz bir firma ya da şahıs var mı devlete elektrik satan?
  • 27-03-2015, 23:14:08
    #2
    Güneş enerjisi üretip satma durumu var ama çok maliyetli bir iş.
  • 27-03-2015, 23:18:46
    #3
    devlete degil millete satıyorsun benim bildigim
  • 27-03-2015, 23:19:59
    #4
    aynen çok maliyetli milyon dolarlar desem yeterlidir sanırım. Ama çok iyi para var diye biliyorum. Bi ara çok ilgilenmiştim bende.
  • 27-03-2015, 23:48:37
    #5
    Güneş enerji panelleri var ama maliyeti çok yüksek
  • 28-03-2015, 00:04:55
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EnerjiSA var mesela.
  • 28-03-2015, 17:39:05
    #7
    Rüzgar Türbinleri ile enerji üretmek amaçlı kurulan 11 Milyar Dolar civarında bi' yatırımı var Sabancı grubunun Çanakkale bölgesinde yanılmıyorsam.

    Kıbrıs'da askerlik yaptığım dönemlerde orada yaşayan büyüklerin arasında gerçekleşen bi' sohbete kulak misafiri olmuştum, 5.000 Euro civarında bir para ile evin elektrik ihtiyacını kendi kendine karşılayabilecek enerji sistemi kurulabildiğinden bahsediyorlardı ayrıca aktif olarak kullananların olduğundan bahsetmişlerdi.
  • 28-03-2015, 23:26:04
    #8
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar, bu konuya daha önce ilgi duyup araştırma yapan var mı? İnternette hep haber niteliğinde bilgiler yer alıyor. Hiç bildiğiniz bir firma ya da şahıs var mı devlete elektrik satan?
    Bir sürü var hocam, maliyeti çok fazla ve rekabet çok yüksek. Enerjisa ile yarışacaksanız girebilirsiniz sektöre