Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlar, bu konuya daha önce ilgi duyup araştırma yapan var mı? İnternette hep haber niteliğinde bilgiler yer alıyor. Hiç bildiğiniz bir firma ya da şahıs var mı devlete elektrik satan?
Bir sürü var hocam, maliyeti çok fazla ve rekabet çok yüksek. Enerjisa ile yarışacaksanız girebilirsiniz sektöre