R10 Bitcoin Toplantısı
34
●3.864
- 22-11-2013, 20:44:31arkadaşlar elimde 200 lira bi para var. Ltcye yatırayım mı? biliyorum az ama?
- 22-11-2013, 20:55:41ltc alıp unutacaksanız olabilir onun dışında trade için az bi rakam bence. Alın kafanızdaki seviyeye gelince satarsınız.sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2013, 21:03:0720 lira bile kar olsa kar kardırPBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakalım artırabilirim rakamı fakat sadece deneme amaçlı. dediğiniz gibi unutacağım, sonra bi bakacağım 2 ye katlamış
- 23-11-2013, 10:04:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aramızda yazılımcı olup bitcoin le ilgilenen var mı?
varsa bana pm le ulaşabilir mi lütfen ? - 23-11-2013, 10:40:10Niye mener kahinmiymis kardesutq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 23-11-2013, 14:16:03Ltc nasıl alınıyor yardımcı olur musunuz ?dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2013, 14:27:41bitcoin konusu çok riskli arkadaşlar, bir çeşit lale çılgınlığı.. bu yüzden geri alamadığınızda üzülmeyeceğiniz rakamlarla bu işe girin..
- 23-11-2013, 14:48:59Aynen öyle dostum ne olduğu daha belli değil. Millet tabiri caizse kudurmuş gibi atlıyor az bekleyin bakalım taşlar bir yerine otursun, nedir ne değildir öğrenelim ondan sonra birbirimizi bilinçlendirelim ki sonunda hüsran yaşamayalım derim.acidmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakalım artırabilirim rakamı fakat sadece deneme amaçlı. dediğiniz gibi unutacağım, sonra bi bakacağım 2 ye katlamış