• 22-11-2013, 20:44:31
    #19
    arkadaşlar elimde 200 lira bi para var. Ltcye yatırayım mı? biliyorum az ama?
  • 22-11-2013, 20:55:41
    #20
    sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar elimde 200 lira bi para var. Ltcye yatırayım mı? biliyorum az ama?
    ltc alıp unutacaksanız olabilir onun dışında trade için az bi rakam bence. Alın kafanızdaki seviyeye gelince satarsınız.
  • 22-11-2013, 21:03:07
    #21
    PBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ltc alıp unutacaksanız olabilir onun dışında trade için az bi rakam bence. Alın kafanızdaki seviyeye gelince satarsınız.
    20 lira bile kar olsa kar kardır bakalım artırabilirim rakamı fakat sadece deneme amaçlı. dediğiniz gibi unutacağım, sonra bi bakacağım 2 ye katlamış
  • 23-11-2013, 02:01:30
    #22
    valla bende girmek istiyordum bu işe ama "mener" patlar yakında gibi bişey demişti o yüzden uzak duruyorum
  • 23-11-2013, 10:04:01
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aramızda yazılımcı olup bitcoin le ilgilenen var mı?
    varsa bana pm le ulaşabilir mi lütfen ?
  • 23-11-2013, 10:40:10
    #24
    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bende girmek istiyordum bu işe ama "mener" patlar yakında gibi bişey demişti o yüzden uzak duruyorum
    Niye mener kahinmiymis kardes

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-11-2013, 14:16:03
    #25
    Gold üye
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla videocuyum arkadası zorla ikna ederek ona baya bir litecoin aldırdım , öğlen almıstı su an %7-8 civarında karı var
    Ltc nasıl alınıyor yardımcı olur musunuz ?
  • 23-11-2013, 14:27:41
    #26
    bitcoin konusu çok riskli arkadaşlar, bir çeşit lale çılgınlığı.. bu yüzden geri alamadığınızda üzülmeyeceğiniz rakamlarla bu işe girin..
  • 23-11-2013, 14:48:59
    #27
    acidmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitcoin konusu çok riskli arkadaşlar, bir çeşit lale çılgınlığı.. bu yüzden geri alamadığınızda üzülmeyeceğiniz rakamlarla bu işe girin..
    Aynen öyle dostum ne olduğu daha belli değil. Millet tabiri caizse kudurmuş gibi atlıyor az bekleyin bakalım taşlar bir yerine otursun, nedir ne değildir öğrenelim ondan sonra birbirimizi bilinçlendirelim ki sonunda hüsran yaşamayalım derim.