• 22-11-2013, 01:15:04
    #10
    Bende mi ltc yuklensem acaba ltc alim konusunda yardimci olurum.
  • 22-11-2013, 01:18:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ltc alırken söyle bir sıkıntı var , btc turku kullanmadan ltc almanın su an maalesef bir yolu yok.

    ben ltc yi 6.5 furyasında yakaladım su an 8.7 o yüzden keyifler yüksek
  • 22-11-2013, 01:25:19
    #12
    Btc-e de 6 seviyelerinde bende gördüm ama almadim ltc onunude parlak görüyorum uzun vade içerisinde tabiki de.
  • 22-11-2013, 16:34:34
    #13
    Merhaba arkadaşar BTC'de bir sorunla karşılaştım paylaşmak ve sormak istiyorum bu konuda bilgisi olan yazarsa sevinirim..
    BTC bi kaç kez farklı hesaplara transfer yaptım anlık hesaplara BTC gidiyordu ama 1 saat kadar önce yine bir başka arkdaşa btc gönderdim, BTC arkadaşmın hesabında gelenlerde görünüyor ama hesabına işlenmedi neden acaba tek bendemi oldu bu sıkıntı, yoksa başka yaşayanlarda varmı..!
  • 22-11-2013, 16:51:03
    #14
    BaDSeCToR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşar BTC'de bir sorunla karşılaştım paylaşmak ve sormak istiyorum bu konuda bilgisi olan yazarsa sevinirim..
    BTC bi kaç kez farklı hesaplara transfer yaptım anlık hesaplara BTC gidiyordu ama 1 saat kadar önce yine bir başka arkdaşa btc gönderdim, BTC arkadaşmın hesabında gelenlerde görünüyor ama hesabına işlenmedi neden acaba tek bendemi oldu bu sıkıntı, yoksa başka yaşayanlarda varmı..!
    endişe etmenize gerek yok hocam geçen benimde aynı sorun oldu 2 saat sonunda hesabıma işlenmişti btcler.
  • 22-11-2013, 17:33:58
    #15
    PBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    endişe etmenize gerek yok hocam geçen benimde aynı sorun oldu 2 saat sonunda hesabıma işlenmişti btcler.

    Cevap için teşekkür ederim hocam söyledğiniz gibi hesaba geçti biraz önce
  • 22-11-2013, 19:28:59
    #16
    ltc direk alabilcegimiz yer var mı ?
    btc-e demeyin btc alıp sonra ltcye onla ugrasmak istemiyorum
  • 22-11-2013, 19:32:18
    #17
    Ben bitcoine devam ediyorum.güzel olur aslında bilinmesi gereken bir yatırım aracı.
  • 22-11-2013, 20:40:57
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aslında mantıklı fikir