• 23-05-2026, 16:07:03
    #10
    Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cursor üzerinden mi kullanayım Kiro'yu yoksa direk cursor mü kullanmamı tavsiye ettiniz tam anlamadım. Çünki 1 aylık kiro pro hesabı aldım bununla ilerlemem gerekiyor.
    Direk cursor hocam en temizi, cursor ide yi kuruyorsun yap diyorsun oluyor,
  • 23-05-2026, 17:39:57
    #11
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk cursor hocam en temizi, cursor ide yi kuruyorsun yap diyorsun oluyor,
    İlk çıktığında uzunca süre kullandım cursorü ancak paketler bana çok pahalı geliyor artık. Şu an için ne olduğu belli olmayan, para kazandırır mı kazandırmaz mı, boşuna zaman mı harcıyorum bilmediğim bir projeye de her ay bütçemin çok üstünde yatırım yapmak istemiyorum açıkcası. 4 aydan beri uğraşıyorum açıkcası şimdiye kadar 20k çıktı cebimden. Kiro ile 1 ay daha devam. Ondan sonrasına bakalım Allah kerimdir.