Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cursor üzerinden mi kullanayım Kiro'yu yoksa direk cursor mü kullanmamı tavsiye ettiniz tam anlamadım. Çünki 1 aylık kiro pro hesabı aldım bununla ilerlemem gerekiyor.
Direk cursor hocam en temizi, cursor ide yi kuruyorsun yap diyorsun oluyor,