• 16-05-2026, 22:09:03
    #1
    Merhaba

    Forumdan daha önce Team plan davetle max plana geçmiştim.Bu gün anlamsız önce Api hata verdi " API Error: 400 This organization has been disabled. " Web üzerinden kontrol ettim aynı şekilde team açık gözüküyor ama chat kısımında " This organization has been disabled " yazıyordu.Acaba dedim bug falan mı girdi hesap.Tüm otorumları kapat diyip çıktım.Arkasından tekrardan login oldum hop hesap ban yedi.Anlamadım neden hesap ban yedi ?

    bu olayı forumda daha önce yaşayan var mı acaba ?
  • 16-05-2026, 22:10:14
    #2
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    Team plana geçiren firmaya sorsanız sorunu bilirler
  • 16-05-2026, 22:10:52
    #3
    "organization has been disabled" hatayı vermiş zaten "organizasyon devre dışı bırakıldı" sizden kaynaklı değil davet gönderilen organizasyon kaynaklı.
  • 16-05-2026, 22:12:09
    #4
    MasterLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Team plana geçiren firmaya sorsanız sorunu bilirler
    Sorduk hocamda henüz dönüş yok.Ben ilk defa ban yiyiorum neden ban yedim onu anlamadım
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "organization has been disabled" hatayı vermiş zaten "organizasyon devre dışı bırakıldı" sizden kaynaklı değil davet gönderilen organizasyon kaynaklı.
    hocam tamamda hesap niye kapandı ? Organizasyonda kim bilir kaç kişi vardı
  • 16-05-2026, 22:14:29
    #5
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorduk hocamda henüz dönüş yok.Ben ilk defa ban yiyiorum neden ban yedim onu anlamadım

    hocam tamamda hesap niye kapandı ? Organizasyonda kim bilir kaç kişi vardı
    kimden almıştınız hocam
  • 16-05-2026, 22:14:49
    #6
    Claude 6.25X Sağlayıcı
    Org kapansa hesabınız kapanmaz sadece orgdan atılırsınız gift link kullandığınızı görüyorum tradelerinizden tahminimce gift linklerden patladı hesabınız org replacement yapar kimden aldıysanız team seatiniz yerinde duruyodur peşini bırakmayın
  • 16-05-2026, 22:15:16
    #7
    Claude 6.25X Sağlayıcı
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimden almıştınız hocam
    bizden alsa böyle problem yaşamazdı direkt sağlayıcıyız...
  • 16-05-2026, 22:15:49
    #8
    xmandalorian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizden alsa böyle problem yaşamazdı direkt sağlayıcıyız...
    sizin konu linki nedir hocam
  • 16-05-2026, 22:16:39
    #9
    Claude 6.25X Sağlayıcı
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin konu linki nedir hocam
    https://www.r10.net/dijital-alisveri...ile-odeme.html