Team plana geçiren firmaya sorsanız sorunu bilirler
Sorduk hocamda henüz dönüş yok.Ben ilk defa ban yiyiorum neden ban yedim onu anlamadım
"organization has been disabled" hatayı vermiş zaten "organizasyon devre dışı bırakıldı" sizden kaynaklı değil davet gönderilen organizasyon kaynaklı.
hocam tamamda hesap niye kapandı ? Organizasyonda kim bilir kaç kişi vardı