Merhaba
Forumdan daha önce Team plan davetle max plana geçmiştim.Bu gün anlamsız önce Api hata verdi " API Error: 400 This organization has been disabled. " Web üzerinden kontrol ettim aynı şekilde team açık gözüküyor ama chat kısımında " This organization has been disabled " yazıyordu.Acaba dedim bug falan mı girdi hesap.Tüm otorumları kapat diyip çıktım.Arkasından tekrardan login oldum hop hesap ban yedi.Anlamadım neden hesap ban yedi ?
bu olayı forumda daha önce yaşayan var mı acaba ?
Claude hesabım kapandı ?
13
●596
- 16-05-2026, 22:10:14Team plana geçiren firmaya sorsanız sorunu bilirler
- 16-05-2026, 22:10:52"organization has been disabled" hatayı vermiş zaten "organizasyon devre dışı bırakıldı" sizden kaynaklı değil davet gönderilen organizasyon kaynaklı.
- 16-05-2026, 22:12:09Sorduk hocamda henüz dönüş yok.Ben ilk defa ban yiyiorum neden ban yedim onu anlamadımMasterLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tamamda hesap niye kapandı ? Organizasyonda kim bilir kaç kişi vardıMehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-05-2026, 22:14:49Org kapansa hesabınız kapanmaz sadece orgdan atılırsınız gift link kullandığınızı görüyorum tradelerinizden tahminimce gift linklerden patladı hesabınız org replacement yapar kimden aldıysanız team seatiniz yerinde duruyodur peşini bırakmayın
- 16-05-2026, 22:15:16bizden alsa böyle problem yaşamazdıFizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
direkt sağlayıcıyız...
- 16-05-2026, 22:15:49sizin konu linki nedir hocamxmandalorian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2026, 22:16:39https://www.r10.net/dijital-alisveri...ile-odeme.htmlFizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

direkt sağlayıcıyız...