Merhaba
Forumdan daha önce Team plan davetle max plana geçmiştim.Bu gün anlamsız önce Api hata verdi " API Error: 400 This organization has been disabled. " Web üzerinden kontrol ettim aynı şekilde team açık gözüküyor ama chat kısımında " This organization has been disabled " yazıyordu.Acaba dedim bug falan mı girdi hesap.Tüm otorumları kapat diyip çıktım.Arkasından tekrardan login oldum hop hesap ban yedi.Anlamadım neden hesap ban yedi ?
bu olayı forumda daha önce yaşayan var mı acaba ?