• 17-04-2026, 12:04:46
    #1
    Selamlar hocalarım,
    Üretmemçıkartmam gereken bir çok projelerim var fakat hiçbir şekilde başlayamıyorum.
    Antigravity kullanıyorum bir kaç request sonrasında 7 günlük sınır koyuyor , gerekse cursor,vscode cline vb. her türlü şeyi denedim fakat bir kaç request sonra hak bitiyor.
    ollama kurdum, vram'den yesin dedim, LLM Studio kurdum, opencode kurdum, her türlü modeli denedim ya modeller saçma salan sadece chat yapıyor hiçbir şekilde agent dosya yazmıyor yapamıyor.
    çözüm önerisinde bulunabilecek bir hocam, ya da bana request'i çooook olan bir IDE önerebilecek biri var mıdır?
    Ücretli satın alımda yapabilirim, ama agent olması lazım...
    (Önerilerinize açığım, her türlü free / ücretli yöntemi denedim bir türlü sonuç bulamadım.)
  • 17-04-2026, 12:09:07
    #2
    Sosyal Şehir Uygulaması
    thebestways adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocalarım,
    Üretmemçıkartmam gereken bir çok projelerim var fakat hiçbir şekilde başlayamıyorum.
    Antigravity kullanıyorum bir kaç request sonrasında 7 günlük sınır koyuyor , gerekse cursor,vscode cline vb. her türlü şeyi denedim fakat bir kaç request sonra hak bitiyor.
    ollama kurdum, vram'den yesin dedim, LLM Studio kurdum, opencode kurdum, her türlü modeli denedim ya modeller saçma salan sadece chat yapıyor hiçbir şekilde agent dosya yazmıyor yapamıyor.
    çözüm önerisinde bulunabilecek bir hocam, ya da bana request'i çooook olan bir IDE önerebilecek biri var mıdır?
    Ücretli satın alımda yapabilirim, ama agent olması lazım...
    (Önerilerinize açığım, her türlü free / ücretli yöntemi denedim bir türlü sonuç bulamadım.)

    N8N çözer gibi hocam.
  • 17-04-2026, 12:10:20
    #3
    Hocam Gidiceksiniz bir adet a100 h100 2xh100 lü sanal pc alıcaksınız içine openclaw+ qwen 3 coder next koyacaksınız oldu bitti maşallah saatlık 3 dolar civarı sanırım
  • 17-04-2026, 12:13:40
    #4
    Bkz: Claude Code / Codex
  • 17-04-2026, 12:27:59
    #5
    Selamlar,

    Çok yüksek kullanımı karşılamak kolay değil kendi GPU'lu makinelerinizi alırsanız Qwen 3 veya Gemma ile ihtiyacınızı gideremezsiniz daha iyi modeller gerekecek daha iyi makine gerekecek maddiyatı karşılamanız kolay olmayacak.

    GLM, Kimi aylık abonelik sağlıyorlar 1-2 abonelik alabilirsiniz daha iyi çözüm var mı emin değilim.
  • 17-04-2026, 12:47:13
    #6
    cemalgnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Çok yüksek kullanımı karşılamak kolay değil kendi GPU'lu makinelerinizi alırsanız Qwen 3 veya Gemma ile ihtiyacınızı gideremezsiniz daha iyi modeller gerekecek daha iyi makine gerekecek maddiyatı karşılamanız kolay olmayacak.

    GLM, Kimi aylık abonelik sağlıyorlar 1-2 abonelik alabilirsiniz daha iyi çözüm var mı emin değilim.
    Peki hocam, request hakkı ne kadar biliyor musunuz?
    Par4noiD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bkz: Claude Code / Codex
    aklınıza ne geliyorsa denedim hocam bir türlü doğru iş yapabileni bulamadım :/ millet nasıl yapıyor anlamıyorum, hatayı nerede yaptığımı bilmiyorum.

    tekinsavage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Gidiceksiniz bir adet a100 h100 2xh100 lü sanal pc alıcaksınız içine openclaw+ qwen 3 coder next koyacaksınız oldu bitti maşallah saatlık 3 dolar civarı sanırım
    hocam, projelerimde genellikle ortalama 8-10 saat çalışıyorum tek seferde, %100'ünü bile tamamlayamıyorum o saatlere rağmen, eksiklik bende aslında fakat saatlik 3$ 8 saatte 1K₺'yi geçiyor zaten :/
    socialagency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    N8N çözer gibi hocam.
    tam olarak ne N8N'de ne yapacağım hocam kısaca özet geçebilir misiniz, ya da konuyu anlatabilirseniz araştırayım, ne yapmam gerekiyor??
  • 17-04-2026, 13:07:02
    #7
    Merhaba hocam şuan Roo Code üzerinden erişilebilecek şekilde Claude Opus 4.7, GPT 5.3 Codex, Gemini 3.1 Pro Preview gibi birçok gelişmiş modelde bulunan bir api sağlıyorum. Eğer düşünürseniz pmden yardımcı olabilirim.
  • 17-04-2026, 13:07:23
    #8
    thebestways adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam, request hakkı ne kadar biliyor musunuz?

    aklınıza ne geliyorsa denedim hocam bir türlü doğru iş yapabileni bulamadım :/ millet nasıl yapıyor anlamıyorum, hatayı nerede yaptığımı bilmiyorum.


    hocam, projelerimde genellikle ortalama 8-10 saat çalışıyorum tek seferde, %100'ünü bile tamamlayamıyorum o saatlere rağmen, eksiklik bende aslında fakat saatlik 3$ 8 saatte 1K₺'yi geçiyor zaten :/

    tam olarak ne N8N'de ne yapacağım hocam kısaca özet geçebilir misiniz, ya da konuyu anlatabilirseniz araştırayım, ne yapmam gerekiyor??
    Hocam zaten claude 20x alsanız size maks 4 gün yeticek o da 200$ civarında en uygun yollu olan şey gerçekten sunucu kiralamak istediğini yapıyor sorun çıkartmıyor ve qwen 128k parametreli versiyonu kullanıyorsunuz bilmiyorum daha ucuza nasıl yapabilirsiniz
  • 17-04-2026, 13:11:24
    #9
    Hocam gidip antigravity free kullanırsanız tabi ki kullanamzsınıx. Ultra hesap alın bakalım bitecek mi