Selamlar,
Çok yüksek kullanımı karşılamak kolay değil kendi GPU'lu makinelerinizi alırsanız Qwen 3 veya Gemma ile ihtiyacınızı gideremezsiniz daha iyi modeller gerekecek daha iyi makine gerekecek maddiyatı karşılamanız kolay olmayacak.
GLM, Kimi aylık abonelik sağlıyorlar 1-2 abonelik alabilirsiniz daha iyi çözüm var mı emin değilim.
Peki hocam, request hakkı ne kadar biliyor musunuz?
aklınıza ne geliyorsa denedim hocam bir türlü doğru iş yapabileni bulamadım :/ millet nasıl yapıyor anlamıyorum, hatayı nerede yaptığımı bilmiyorum.
Hocam Gidiceksiniz bir adet a100 h100 2xh100 lü sanal pc alıcaksınız içine openclaw+ qwen 3 coder next koyacaksınız oldu bitti maşallah saatlık 3 dolar civarı sanırım
hocam, projelerimde genellikle ortalama 8-10 saat çalışıyorum tek seferde, %100'ünü bile tamamlayamıyorum o saatlere rağmen, eksiklik bende aslında fakat saatlik 3$ 8 saatte 1K₺'yi geçiyor zaten :/
tam olarak ne N8N'de ne yapacağım hocam kısaca özet geçebilir misiniz, ya da konuyu anlatabilirseniz araştırayım, ne yapmam gerekiyor??