• 23-03-2026, 23:31:13
    #1
    Çok saçma gerçekten. Bir saas projesine claude free ile başladım. Epey kullandıktan sonra pro aldım. Şimdi o da dayanmıyor diye max a geçtim ama max'a geçince hiç bir artı olmadı? Ben mi yanlış bir şey yapıyorum? aynı projeye prompt yazdığımda "You've hit your limit · resets 12am (Europe/Istanbul)" uyarısı vermeye devam ediyor. ekstra limit vermiyor muydu max'a geçince? e ne diye aldım anlamadım ki?
  • 23-03-2026, 23:38:51
    #2
    Sürekli aynı chat üzerinden devam ederseniz eski mesajlarla birlikte çok fazla tiken harciyo Claude code kullanıyorsanız CLAUDE.md dosyası oluşturup token kullanımını azaltabilirsiniz youtubeda videoları var
  • 23-03-2026, 23:49:15
    #3
    Mantık basit yedek al yeni chat aç biraz ilerle yedek al yeni chat aç biraz ilerle projeyi bitir.
  • 24-03-2026, 11:42:19
    #4
    yeni bir session açmadan mevcut session'unu memory.md'ye. kayıt edin böylece yeni sekmede memory.md'yi okutarak kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
  • 24-03-2026, 14:16:18
    #5
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantık basit yedek al yeni chat aç biraz ilerle yedek al yeni chat aç biraz ilerle projeyi bitir.
    Claude'da hatasız ve eksiksiz bir şekilde bir sohbeti nasıl diğer sohbete aktarabiliriz hocam?
  • 24-03-2026, 14:33:37
    #6
    melihrich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude'da hatasız ve eksiksiz bir şekilde bir sohbeti nasıl diğer sohbete aktarabiliriz hocam?
    memory.md ye projeyi yaz diyip geçin. Diğer session’da memory.md’yi oku nerede kalmistik diye sorun ve ide kullanin (vscode mesela) desktop app değil.
  • 24-03-2026, 16:59:31
    #7
    melihrich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude'da hatasız ve eksiksiz bir şekilde bir sohbeti nasıl diğer sohbete aktarabiliriz hocam?
    Ben sohbeti yedek almıyorum hocam. Direk yaptırdığım projeyi yedek alıyorum. O yedek yeni sohbette gönderip neler yapacağını anlatıyorum. Daha sonra dolunca tekrar aynısını yaparak ilerliyorum.
  • 24-03-2026, 19:16:54
    #8
    Sorumu tam olarak doğru anlatamamışım. Elbette token i daha ekonomik kullanmanın yolları vardır ama tokenim tükendiğinde pro'dan max'a yükselttim. Ama tokenim hala tükenikti. yani yazdığım promptları yapmıyordu.
  • 24-03-2026, 21:47:28
    #9
    ᴀɪ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟɪꜱᴛ💎

    200$'lık paketi alıyorsun herşey yoluna giriyor...