Claude pro vs max mantığı nedir?
12
●584
- 23-03-2026, 23:31:13Çok saçma gerçekten. Bir saas projesine claude free ile başladım. Epey kullandıktan sonra pro aldım. Şimdi o da dayanmıyor diye max a geçtim ama max'a geçince hiç bir artı olmadı? Ben mi yanlış bir şey yapıyorum? aynı projeye prompt yazdığımda "You've hit your limit · resets 12am (Europe/Istanbul)" uyarısı vermeye devam ediyor. ekstra limit vermiyor muydu max'a geçince? e ne diye aldım anlamadım ki?
- 23-03-2026, 23:49:15Mantık basit yedek al yeni chat aç biraz ilerle yedek al yeni chat aç biraz ilerle projeyi bitir.
- 24-03-2026, 11:42:19yeni bir session açmadan mevcut session'unu memory.md'ye. kayıt edin böylece yeni sekmede memory.md'yi okutarak kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
- 24-03-2026, 14:16:18Claude'da hatasız ve eksiksiz bir şekilde bir sohbeti nasıl diğer sohbete aktarabiliriz hocam?_Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2026, 14:33:37memory.md ye projeyi yaz diyip geçin. Diğer sessionda memory.mdyi oku nerede kalmistik diye sorun ve ide kullanin (vscode mesela) desktop app değil.melihrich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2026, 16:59:31Ben sohbeti yedek almıyorum hocam. Direk yaptırdığım projeyi yedek alıyorum. O yedek yeni sohbette gönderip neler yapacağını anlatıyorum. Daha sonra dolunca tekrar aynısını yaparak ilerliyorum.melihrich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

