Kimi daha önce Cursor'da ücretsizdi ve kaldırdılar. Daha sonra kendi modelimiz deyip, yayınladılar. Kimi açık kaynak bir model ama özelleştirilmiş MIT lisansından dolayı 25m$+ gelir elde edilen uygulamalarda modelin isminin yazılması zorunlu tutuluyor.
Cursor ise bunu yazmayıp, açık kaynak olan modeli "şirket içi modelimiz" diye tanıtarak resmen şerefsizlik yaptı.
Ama yalancının mumu yatsıya kadar yanar derler ya, gerçekten öyle oldu tam 24 saat içinde bu yaptıkları emek hırsızlığı fark edildi.
Kimi tarafı tokenizer testi yaparak, modelin kimi olduğunu doğruladı.
Cursorun bu bedava modeli parayla satarak aylık 167m$+ satış yapması ile alakalı ne düşünüyorsunuz?