Destur35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çok başarılı bulmuştum, bak şu çakallara
baya gpt 5.2'yi falan geçmiş, başarılı testlerde.


Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimi teşekkür etti vedestek oldu buradan dlandırıcılık nerede

Kimi hype dan faydalanmaya çalışıyor bence, çünkü cursor yakalandıktan sonra "unutmuşuz, kusura bakmayın" açıklaması yaptı.

Altta tahmini eğitim maaliyetlerini veriyorum. Cursor bu modellerin aboneliğinide aynı fiyata satıyor.
Kimi ise ücretsiz, açık kaynaklı bir model, yine dev maaliyetlerle eğitilmiş bir model, Cursor bunu neredeyse sadece RL maaliyeti ödeyerek "kendi modelimiz" diye tanıttı.
Bu kadar ucuz modeli, diğer milyar dolarlık modellerle aynı satması bence erdemli bir haraket değil, erdemi bırak direkt emek hırsızlığı. Son kullanıcıyı da salak yerine koymak oluyor.
Kimi 2.5'a Claude parası vermek seni rahatsız etmez mi?

GPT-5 / 5.2 1 Milyar $ - 2.5 Milyar $+
Claude 4 / 4.5 500 Milyon $ - 1 Milyar $