• 12-02-2026, 10:57:30
    #1
    Selamlar, dün GLM 5 çıkmış fakat Z.ai API içerisinde çıkmıyor hala daha GLM 4.7 var sadece. Nasıl kullanabileceğimizi bilen var mı?
  • 12-02-2026, 11:31:22
    #2
    Selamlar, sanırım Lite plana dahil değil.
  • 12-02-2026, 11:33:44
    #3
    cemalgnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, sanırım Lite plana dahil değil.
    Paketler arasında direkt olarak model ayrımı yok fakat yeni modelleri lite dışındaki paketler daha erken alıyormuş. Muhtemelen lite paketede yakında gelir.
  • 12-02-2026, 11:34:59
    #4
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paketler arasında direkt olarak model ayrımı yok fakat yeni modelleri lite dışındaki paketler daha erken alıyormuş. Muhtemelen lite paketede yakında gelir.
    Doğru, ben de diğer planlar yeni modellere erken erişiyor gibi bir yazı hatırlıyorum.
  • 12-02-2026, 11:58:13
    #5
    Şu an yalnızca Max pakette var. Yakında diğerlerine de gelecek.
  • 13-02-2026, 18:55:59
    #6
    frexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an yalnızca Max pakette var. Yakında diğerlerine de gelecek.
    Merhaba hocam, sıfırdan proje yaptırsak full çalışmayla 5-6 saat. Ne kadara patlar hiç kullanmadım bu sitelerden de
  • 13-02-2026, 19:37:18
    #7
    Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, sıfırdan proje yaptırsak full çalışmayla 5-6 saat. Ne kadara patlar hiç kullanmadım bu sitelerden de
    GLM'nin paketlerinin limiti bir hayli fazla. Limitler 5 saatte bir yenileniyor. En düşük pakette hiç durmadan çalıştırırsanız 4. saatte falan biter büyük ihtimal. Ama Minimax'ın yeni modeli çok daha güçlü bence artık. GLM alacağınıza Minimax öneririm
  • 13-02-2026, 19:39:49
    #8
    frexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GLM'nin paketlerinin limiti bir hayli fazla. Limitler 5 saatte bir yenileniyor. En düşük pakette hiç durmadan çalıştırırsanız 4. saatte falan biter büyük ihtimal. Ama Minimax'ın yeni modeli çok daha güçlü bence artık. GLM alacağınıza Minimax öneririm
    Agent'li bir yapı kurmak istiyorum hocam. Bu nedenle limite kesin takilacaktir diye düşünüyorum.
    10 agent vs calisacağini ön görüyorum buna göre kod konusunda becerikli ve limit kısmında minimum takılma yasacagım bir f/p api arıyorum aslında. Siz nerelerden ne tüketiyorsunuz acaba.
  • 13-02-2026, 19:49:44
    #9
    Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Agent'li bir yapı kurmak istiyorum hocam. Bu nedenle limite kesin takilacaktir diye düşünüyorum.
    10 agent vs calisacağini ön görüyorum buna göre kod konusunda becerikli ve limit kısmında minimum takılma yasacagım bir f/p api arıyorum aslında. Siz nerelerden ne tüketiyorsunuz acaba.
    Bende bir çok model var hocam. Size en uygun araç OpenCode olacaktır bence. GLM, Minimax, Kimi vs. bir çok ücretsiz model var ama limitli. Ekstra olarak kendiniz de satın alıp bağlayabilirsiniz. Subagentlerde en iyisi Kimi K2.5, Frontend'de Minimax, Backend'de GLM ve Minimax iyidir ama benim tercihim Codex olur.
    OpenCode'da farklı görevlerde farklı modeller kullanabilirsiniz ücretsiz.