frexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GLM'nin paketlerinin limiti bir hayli fazla. Limitler 5 saatte bir yenileniyor. En düşük pakette hiç durmadan çalıştırırsanız 4. saatte falan biter büyük ihtimal. Ama Minimax'ın yeni modeli çok daha güçlü bence artık. GLM alacağınıza Minimax öneririm
Agent'li bir yapı kurmak istiyorum hocam. Bu nedenle limite kesin takilacaktir diye düşünüyorum.
10 agent vs calisacağini ön görüyorum buna göre kod konusunda becerikli ve limit kısmında minimum takılma yasacagım bir f/p api arıyorum aslında. Siz nerelerden ne tüketiyorsunuz acaba.