Sizce olabilir mi?
6
●154
- 09-02-2026, 15:45:32saolun üstad cevap için... maliyet kısmını tolere edebileceğimi düşünüyorum takriben ne kadardır bilmiyorum ama... yazılımsal olarak sizce sadece api olması ve çıktı almak yeterli mi yoksa bizde kurgu olarak kod tarafında geliştirmeli miyiz aynı sonuçlar için?cemalgnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2026, 15:50:51Tabii, sadece claude yeterli olmuyor sizin de yönlendirmeniz gerekiyor.
API maliyeti konusunda dikkatli olmanızı öneririm limit koymanıza izin veriyorsa limit ekleyin vermiyorsa sık sık kontrol edin. - 09-02-2026, 15:51:51claude.com -- yalnış yazmışım, sevgiler..Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

harika olurdu üstüne biraz kafa patlatmakta hayır var.. saolunuz.Oribu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle