Çıkarır ama API maaliyeti çok yüksek olur.
saolun üstad cevap için... maliyet kısmını tolere edebileceğimi düşünüyorum takriben ne kadardır bilmiyorum ama... yazılımsal olarak sizce sadece api olması ve çıktı almak yeterli mi yoksa bizde kurgu olarak kod tarafında geliştirmeli miyiz aynı sonuçlar için?