• 05-02-2026, 20:58:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bu claude modeller sadece coding için mi yoksa gemini,gpt gibi sohbet içinde kullanılabiliyor mu ?
  • 05-02-2026, 21:00:20
    #3
    R10 instagram hesabında paylaştığı değil mi bu?
  • 05-02-2026, 21:03:09
    #4
    Moner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu claude modeller sadece coding için mi yoksa gemini,gpt gibi sohbet içinde kullanılabiliyor mu ?
    Evet kullanılıyor ama diğerlerine göre pek tercih edilmiyor.
  • 05-02-2026, 21:03:40
    #5
    Moner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu claude modeller sadece coding için mi yoksa gemini,gpt gibi sohbet içinde kullanılabiliyor mu ?
    Hem coding, hem genel sohbet için kullanılabiliyor, kodda aktif şu an ama sohbete henüz gelmedi sanırım. Güncellenir yakın zamanda.
  • 05-02-2026, 21:14:45
    #6
    Claude Max 20x kullanıyorum, bunun tadını alan farklı bir IDE yada AI kullanamaz kesinlikle.

    İnanılmaz bir performans ve stabillik içinde çalışıyor. Özellikle yazacağın promptu arayüz üzerinden bu promptu Claude Code için optimize et dediğin zaman inanılmaz sonuçlar çıkarıyor.
  • 05-02-2026, 21:22:15
    #7
    copilot pro ile vs code de opus 4.6 ya selam yazdı %3 istek doldurdu selam verdik kolu kaptırdık
  • 05-02-2026, 21:57:09
    #8
    tworun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude Max 20x kullanıyorum, bunun tadını alan farklı bir IDE yada AI kullanamaz kesinlikle.

    İnanılmaz bir performans ve stabillik içinde çalışıyor. Özellikle yazacağın promptu arayüz üzerinden bu promptu Claude Code için optimize et dediğin zaman inanılmaz sonuçlar çıkarıyor.
    Hocam onda kota işi nasıl oluyor, bekletiyor mu o da ?
  • 05-02-2026, 22:31:53
    #9
    Dijitalbaslangic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onda kota işi nasıl oluyor, bekletiyor mu o da ?
    Haftalık kotası mevcut, her hafta resetleniyor. Biz şirkette 6 kişi kullanıyoruz bu hesabı fakat dolduramadık, yoğun bir kullanım yok tabiki.