Claude Max 20x kullanıyorum, bunun tadını alan farklı bir IDE yada AI kullanamaz kesinlikle.
İnanılmaz bir performans ve stabillik içinde çalışıyor. Özellikle yazacağın promptu arayüz üzerinden bu promptu Claude Code için optimize et dediğin zaman inanılmaz sonuçlar çıkarıyor.