Claude Pro Kullanan var mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Claude Pro Kullanan var mı?
21
●
1.118
R10.net
Yapay Zeka (AI) Dünyası
Yapay Zeka
Claude Pro Kullanan var mı?
1
2
3
06-02-2026, 01:21:45
#19
uzmjandarma
buyrun hocam. vs code codex i eklenti olarak kullanıyorum.
06-02-2026, 01:29:03
#20
digitalDev
uzmjandarma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buyrun hocam. vs code codex i eklenti olarak kullanıyorum.
limitleri doldurmak zor mu hocam acaba 2 3 gün kullanıp haftalık limite takılır mı acaba saatlik limit kaç sorguda dolmuştur tahmini
06-02-2026, 01:33:48
#21
uzmjandarma
şöyle söyleyeyim, şuan %88 lik hakkım var eğer claude pro kullanıyo olsaydım bu en az %50 ydi bir sürü prompt girdim şimdiye kadar 10 kere konuşmuşumdur hala %88
06-02-2026, 01:34:18
#22
uzmjandarma
digitalDev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
claude gibi 5 saatte bir sorgular sıfırlanıyor limit var sanırım ama gpt 5.3 olduğuna emin misiniz onu göremedim limit doldu mu sizde
digitalDev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
limitleri doldurmak zor mu hocam acaba 2 3 gün kullanıp haftalık limite takılır mı acaba saatlik limit kaç sorguda dolmuştur tahmini
şiddetle tavsiye ederim hocam.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler