Konu
Claude Pro Kullanan var mı?
06-02-2026, 01:33:48
#21
uzmjandarma
şöyle söyleyeyim, şuan %88 lik hakkım var eğer claude pro kullanıyo olsaydım bu en az %50 ydi bir sürü prompt girdim şimdiye kadar 10 kere konuşmuşumdur hala %88