Benmi hata yapıyorum
Para sorun değil sadece PHP ile yazılmış scriptteki hatayı çözmesini istiyorum yapamıyor
Grok satın aldım olmadı
Cursor aldım olmadı
Gemini olmadı
100 $ fazla para gitti hic biri hatamı cozemedi cursordaki diğerleride cozemedi biryerde takılıyor hata yapıyor
Nerde hata yapıyoruz hatasız çalışan yokmu öneri
@Saitama; hocamı davet ediyorum
Yapay zeka arayisi
14
●428
- 13-09-2025, 21:11:17Hocam şimdi ben 0 dan smm panel script geliştiriyorumnuilgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendim bilgim ile ayarladım fakat güvenlik açıkları vb takıldım
Şuan dedimki controller kontrol sağla açık varmı bildir dedim csrf token bozuk dedi kendi kendine birşeyler yaptı çalışan kod şuan login kısmında admin panel var 😁 çoğu yer beyaz ekran - 13-09-2025, 21:22:54Hocam yapay zeka size kemik sistemi verir. Daha ilerisine götürdükçe saçmalar. Siz ne yaparsınız örnek vereyim
MEsela hazır html vardır diyelim buna arkaplan yaptırtır bağlatırsın. Sonra kontrolleri Supebase (En sevmediğim) de yaptırtırsın. Sonra o ise senin parana göre çalışır freese 10 dk çalılır sonra kayıtı kapatır. Docker compose denersin boş sayfa gelir. Uğraşırsın. Yani sana önereceğim tek şey şu Sen azıcık bilgini vereceksin. Ben bunu hallettimde destek ol dersen hah der yapay zeka ve hünerli yaparsınız yoksa 1000$da versen sana sadece önbazlı yapar yollar - 13-09-2025, 21:32:34Hocam zorlayınca yapıyor.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopify sitem için 10 dakika ile 3 saat arası bir zaman seçip çıkan zamana göre %5 ile %20 arası indirim uygulayan ve bu kodu sepete ekleyen kod yaz dedim olmaz vb. dedi.
Zorladım biraz dediğimden daha iyisini yaptı. - 13-09-2025, 21:33:06Yapar bak yapmaz demiyorum sen detaya indikçe saçmalarİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2025, 21:34:19hocam yazacağı kodun açıklamasını kendine yazdırıyorum kendine atıyorum yapıyor.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi dilinden anlıyorç😁😁 - 13-09-2025, 22:25:34Cortex geleceksin api için başvuru yapacaksın.Eğer acil işin varsa farklı paketde var.Claude gerçek Opus modellerini kullanacaksın.Kesin sorunun çözülür.Tavsiye ediyorum 3 ay oldu kullanıyorum harika sistem.Discord kanal mevcut tüm sorunları burda da sorabilirsin.Topluluk çok iyiMEDYABAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://discord.gg/cortexbot
