MEDYABAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benmi hata yapıyorum

Para sorun değil sadece PHP ile yazılmış scriptteki hatayı çözmesini istiyorum yapamıyor

Grok satın aldım olmadı
Cursor aldım olmadı
Gemini olmadı
100 $ fazla para gitti hic biri hatamı cozemedi cursordaki diğerleride cozemedi biryerde takılıyor hata yapıyor
Nerde hata yapıyoruz hatasız çalışan yokmu öneri
@Saitama; hocamı davet ediyorum
Cortex geleceksin api için başvuru yapacaksın.Eğer acil işin varsa farklı paketde var.Claude gerçek Opus modellerini kullanacaksın.Kesin sorunun çözülür.Tavsiye ediyorum 3 ay oldu kullanıyorum harika sistem.Discord kanal mevcut tüm sorunları burda da sorabilirsin.Topluluk çok iyi

https://discord.gg/cortexbot